понеділок, 2 лютого 2009 р.

Вірус

- Ага, ось ці хлопі... Я створюю особливе, вуличне чаклунство? Бажаєте побачити трішечки чаклунства?
- Не-не-не, Дэвид Блейн, отвали от нас?! Мы вообще по-украински не понимаем!!
- Тю, то ви москалі?? А що робите в Тернополі?
- Отвали, демон! Что хотим, то и делаем! И не москали, а русские.
- А ви впевнені, що ви "русскіє"? Ось ти? Ти впевнений в цьому?
- Ну блин?! Уверен конечно!
- А що це ти тоді вирядився так? Вишиванка ? Ще й оселедець козацький на голові.
- Что?? Какая еще вышиванка? В рот мне ноги, демон, что ты наделал?! Верни нам наши шмоты? Фак мой мозг!
- Доречі, хлопці. Я щось забув вдома свій годинник. Не підкажете котра година?
- Ееее... За вісім хвилин на шосту... Фак мій мозок, демон!!! Що ти накоїі!!! Я розмовляю українською!!! Очманіти можна? Ноги мені до рота! Зупинись! Відчепись від нас, добре? Ну що ще? Чого ти пиришся, демон?!
- Та я оце думаю. Ви плануєте св'яткувати майбутній день народження Степана Бандери?
- Якого Бандери?!!! Цього злісного націоналіста, який чинив звірства серед мирного населення? Ой? Чого це я несу всяку московську пропаганду? Це ж справжній незламний патріот нашої України. Слава України! Відсв'яткуємо як треба!
- Героям слава)) Ну бувайте. Годі з вас - я бачу, що ви хороші хлопці!

Немає коментарів: